"Jane Eyre (2011)" a první recenze a názory...

8. března 2011 v 8:56 | Ellinka :o) |  JANE EYRE 2011
Tak už jsem našla několik recenzí z prvního screeningu, který se konal 3.3. 2011 v USA - ano, oficiální premiéra je až 11.3. 2011, ale screeningy pro novináře a pro "vyvolenou veřejnost" proběhly už v uvedený termín. Nooo, recenze jsou vesměs kladné, chváli prostředí, scénář a režii a samozřejmě i herecké výkony, ale dost často se tam objevuje názor (hlavně od těch obyčejných lidí, kteří film viděli), že herecký výkon Mii Wasikowské to všechno tak trochu brzdí. Je sice hlavní hrdince Jane Eyre věkově nejblíř, ale postrádá to, co by měla ta knižní postava mít - vášeň a cit... Popravdě, mám radši názory od obyčejných diváků, než ty recenze z různých časopisů a od kritiků... Jsem opravdu strašně zvědavá a doufám, že tak do měsíce najdu film někde ke stažení (jako vždy se o to jistě někdo postará, aby se na netu objevil :o) ). Jen se občas musím tak trošku "usmívat pod fousy", protože mi připadá, jako kdyby si Američané teď mysleli, že "objevili Ameriku" tím, že zfilmovali "Jane Eyre" a docela mi vadí takové ty názory, že TOHLE bude ta nejlepší verze všech dob... Copak jen proto, že je americká a do hlavních rolí obsadili v současnosti dva dost známé herce, to musí automaticky znamenat, že je nejlepší ?!?!?! Těším se, jsem zvědavá (už jen proto, že mám doma skoro všechny zfilmované verze a proto, že tohle je moje oblíbená klasická literatura), ale jsem skeptik... Mia v "Alence v říši divů" nic moc výkon nepředvedla (ono ani ostatně nebylo pořádně CO hrát), ale líbila se mi ve filmu "Děti jsou v pořádku", takže vážně nevím, co čekat (ukázky z Jane Eyre mě střídavě navnadily a střídavě jsem byla zklamaná, ale spíš jsem čekala NĚCO víc). O Michaelu Fassbenderovi nemá cenu spekulovat - je svýborný herec (Centurion, Jonah Hex, Hlad, 300: bitva u Thermophyl ... a viděla jsem ho i v jednom z příběhů Sherlocka Holmese - "Případ hedvábné punčochy" ve dvojroli ujetého komorníka), ale pro mě nemá "to správné charisma" ... Toby Stephens je prostě Toby Stephens :o) :o)

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.